پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بررسی صادرات و تبادل فناوری شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

بررسی صادرات و تبادل فناوری شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/10/30

مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مدیر فنی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان از دستاوردهای شرکت‌های پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، با هدف تحلیل اطلاعات، چالش‌های مسیر صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیر کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و مدیر فنی باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان از دستاوردهای شرکت‌ احیا درمان پیشرفته و رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

در این بازدید حسینی سمنانی، مدیرعامل شرکت اکسیرکاوان تحلیلگر هوش مصنوعی نیز با تاکید بر اهمیت ورود هوش‌مصنوعی در تحلیل‌های وابسته به سامانه‌های دولت گفت: ما در رصدخانه پارک علم و فناوری خراسان آماده خدمتگزاری جهت تولید سامانه هوشمند برای برنامه‌ریزی هدفمند صادرات کشور هستیم‌.

وی افزود: بااستفاده از هوش‌مصنوعی می‌توان به رصد شرکت‌های منطقه جهت بهره‌برداری بهتر از دستاوردهای منطقه و کشف نقاط قوت هرمنطقه در حوزه صادرات پرداخت.

در ادامه این بازدید حجت الله قاسمی مدیر کارخانه احیاء درمان پیشرفته ضمن تشریح فرآیند توسعه و تکمیل محصولات شرکت افزود: در حال حاضر شرکت احیادرمان پیشرفته 14 محصول دانش‌بنیان دارد که 12 محصول ما دانش‌بنیان سطح 1 است.

قاسمی افزود: شرکت ما در طول دوران کرونا به دلیل اولویت نیاز داخل صادرات را به تعویق انداخت و در 80 روز ابتدایی کرونا موفق به ساخت 1000 دستگاه ونتیلاتور و ارسال به مرکز بهداشت شدیم.

وی ادامه داد: در بحث صادرات قدم‌هایی برداشته‌ایم و موفق شدیم به 14 کشور به صورت فروش مستقیم محصول و ارسال قطعه برای منتاژ صادرات داشته باشیم.

در ادامه نیز به تحلیل نحوه حمایت و بررسی چالش‌های صادراتی شرکت‌ها پرداخته شد.

دانلود پیوست خبر
حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.